Royal Black
Say something here.
welcome to sikakynovel blog..follow me n i will follow u back.. =)



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: ______
Serious takut doe !
Tuesday 27 March 2012 | 03:24 | 0 comments
Alamak (!) takot nye esok ! Hanye Allah je takut nye mcm mne ! Al-maklum lha !Esok ,ade perlawanan bola baling . Tapi , sedeh lha . Cikgu Nadzirah  tak ada ! kalau tak mesti dia dah kecoh ! Huh ! msa cikgu Nadzirah nak pergi kursus , dia ada lha bgi kata semangat sikt  . Masa dia ckp , Aku mula mengalir kn air mata ! Tapi aku tetap control , selepas cikgu keluar dari sekolah ,Aku pun apa lagi mengalirkn air mata la .Apa lgi . Cikgu Nadzirah pesan , jngan putus asa @ putus semangat . Huhu , but , sedih lha kn . Cikgu , saya janji ! kami : daniesya , saya , fatin-2 , wana , hazimah , asyiqin ,zulaikha , balqis-2 , nurina , safiyya and name-2 yg saya tak ssebut , Akan buat cikgu dapat berita baik hari Khamis! Cikgu . Terima kasih sebab tunjuk segala tunjuk ajar dalam bola baling . Sayang  cikgu !


Old things | New things